این المرتجی لازاله الجور و العدوان
برای آمدنت کدام سند تاریخ را باید واسطه کرد؟
دستهای بسته حیدر...
یا پهلوی شکسته مادر ....

آخرین مطالب

آقا امام زمان عج

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ب.ظ


اومد بهم گفت :

میشه ساعت چهار صبح بیدارم کنی تا داروهامو بخورم

ساعت چهار بیدارش کردم بلند شد و از سنگر بیرون رفت

مدتی گذشت ....

نیومد .....

نگرانش شدم...

رفتم دنبالش و دیدم یک قبر کنده و داخلش نماز شب میخونه و گریه میکنه

بهش توپیدم :که مرد حسابی منو نگران کردی چرا دروغ گفتی مریضم و داروهامو میخوام بخورم

برگشت و گفت :خدا شاهده من مریضم ..

چشای من مریضه دلم مریضه...

شانزده سالمه...

چشام مریضه چون تو این سالها امام زمانمو ندیدم

گوشام مریضه چون صدای اقامو نشنیدم ...



  • گلبرگ مغرور

نظرات (۶)

چشام مریضه چون تو این سالها امام زمانمو ندیدم

گوشام مریضه چون صدای اقامو نشنیدم ...

سلام
حرفی برای گفتن ندارم ....
فتأمل..
پاسخ:
.....
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    هفته دفاع مقدس بر شما بزرگوار مبارک ، امید که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
    پیام شهید به شما بزرگوار:
    نهی از منکر
    از اصفهان به قم می رفت. صدای آهنگ مبتذلی که راننده گوش می کرد شهید جلال افشار را آزار می داد. رفت با خشرویی به راننده گفت:
    اگه امکان داره یا نوار رو خاموش کنید یا برای خودتون بذارین.
    راننده با تمسخر گفت:
    اگه ناراحتی می تونی پیاده شی!
    جلال رفت توی فکر! هوای سرد بیابان تاریک و ... نیت کرد تا وجدان خفته راننده را بیدار کند. این بار به راننده گفت:
    اگه خاموش نکنی پیاده میشم!
    راننده هم نه کم گذاشت نه زیاد، پدال ترمز را فشار داد و ایستاد و گفت:
    بفرما!
    جلال پیاده شد. اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود که ایستاد!
    همین که جلال به اتوبوس رسید، راننده به جلال گفت:
    بیا بالا جوون ، نوار رو خاموش کردم.
    سالها بعد که خبر شهادت جلال را به آیت الله بهاء الدینی دادند، ایشان در حالی که به عکسش نگاه می کرد فرمودند:
    امام زمان (عج) از من یک سرباز خواست، من هم صاحب این عکس را معرفی کردم.
    راز گل سرخ / ص10
    جهت شادی روح شهید صلوات .. ان شاالله میهمان اهل بیت باشند
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    سلام علیکم.
    خوشحالم که دوباره و با انرژی مضاعف شما را در سنگر جنگ نرم می بینم.
    با دو پست فرهنگی بروزم. تشریف بیاورید.
    موفق باشید
    یا حق
    پاسخ:
    lممنونم بزرگوار
    سلام مومن.جزاکم الله خیرا

    شهادت امام جواد سلام الله علیه و آله بر شما تسلیت باد

    سنگر نو مبارک...بالاخره از بلاگفا استعفا دادی ها


    عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    حال مادری رو دارم که بچه شو تنها رها کرده
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی