این المرتجی لازاله الجور و العدوان
برای آمدنت کدام سند تاریخ را باید واسطه کرد؟
دستهای بسته حیدر...
یا پهلوی شکسته مادر ....

آخرین مطالب

شهید مدیدیان

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ

وقتی حرف میزد قلبم فشرده میشد

هر چه بیشتر میگفت قلب من فشرده تر ...

اشکم را پشت یک چشمانم مخفی کرده بودم که نکند یک قطره بی اجازه بچکد و دستانم مشت شده بود....


خانم این بچه استثنا بود جثه ریز و سن کم

وقتی ده سالش بود یک روز دیدم نیست فهمیدم کجاست رفت بود مدرسه ایت الله اشنی یک پتو هم با خودش برده بود ....

گفتم بابا تو باید حداقل سیکل بگیری بعد طلبه بشی گفته بود نه ...

اخر به اصرار برش گردوندم خونه ..

بعد یک مدت رفت قم....

از اونجا زنگ زد گفت میخوام برم جبهه

گفتم برو ...

چند سال پیشا تو برنامه تلویزیونی نگاه میکردم دیدم یکی از نمایندگان مجلسو دعوت کردند بهش گفتند خاطره ای از دفاع مقدس دارید

گفت من تو جنگ دیدم یک پسری لاغر اندام که یک اسلحه دستش بود که از قدش بلندتر بود ...صد تا عراقی رو اسیر کرده بود که اگه این عراقیا یک فوت میکردند این له میشد ....رفتم گفتم پسرم اسمت چیه گفت مسعود مدیدیان




  • گلبرگ مغرور

نظرات (۵)

زیباترین تقارن تاریخ را نگر ...
کوثر بدست ساقی کوثر رسیده است ...
این تقارن زیبا نصیبتان .

سلام
تبریک...
پاسخ:
تشکر و تبریک به شما
یاد یاران سفر کرده بخیر ...
پاسخ:
یاد باد....
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    روحشان شاد
    کم حق بیش از زیاد باطل جلوه می کند . این سخن خداست ...
    عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
    پاسخ:
    بله همینطوره
  • گلبرگ دانلود
  • مادر هر کاری می کند ، بچه ها یاد می گیرند ، مثلا اگر شهید شود ...
    سلام منتظر حضور گرمتون هستیم .
    یامهدی فاطمه (عج)
    پاسخ:
    چشم
  • فانوس جزیره
  • چه خوب شد عرفه دلبرم صدایــم کرد
    خدا به خاطر ارباب این عطایـــم کرد
    چه منتی که در این روز معرفت،اربـاب
    به خوان نعمت العفو خود گدایــم کرد

    عرفه، از آنجا جان می گیرد که «من عرفه نفسه، عرف ربّه»
    پس به خود بنگر تا خدا را در تک تک یافته هایت حس کنی...

    سلام علیکم بزرگوار
    لطفا ما را در این روز از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید
    عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی