این المرتجی لازاله الجور و العدوان
برای آمدنت کدام سند تاریخ را باید واسطه کرد؟
دستهای بسته حیدر...
یا پهلوی شکسته مادر ....

آخرین مطالب

ولا تجسسوا...

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ق.ظ

گفت: میخواستم یه چیز بگم

گفتم بگو ...

گفت فلانی رو من ازش یه چیزی دیدم....و شروع کرد گفتن ....گفت و گفت و گفت

در بین حرفهاش قدرت این را نداشتم که بگم چرا آبروشو بردی

قدرت نداشتم بگم چرا به من گفتی ...

قدرت نداشتم بگم امام علی میگه اگه کسی رو شب در حال گناه دیدی صبح به اون شکل نگاهش نکن

قدرت نداشتم....

پاشدم و رفتم بیرون...

رفتم شاید نشنوم که گاهی وقتها نشیدن نعمت است ...

خداوند میفرماید :ولا تجسسوا...

ولی ما راحت میرویم و میگردیم تا اشتباهات دیگران را پیدا کنیم و  همه جا پخش کنیم بی انکه ذره ای فکر کنیم که آبروی مومن از کعبه بالاتر است ....

این اتفاق فقط زمانی می افتد که دچار خود مومن پنداری ما را میگیرد و مگر رها میکند....


امام علی در حکمت 150 میفرمایند وای بر شخصی ه گناه بزرگ خودش را کوچک و گناه کوچک دیگران را بزرگ میکند و در جایی دیگر میفرمایند وای بر شخصی که گناه بزرگ خودش را زودمی بخشد و گناه کوچک دیگری را نمی بخشد...





  • گلبرگ مغرور

نظرات (۶)

  • فرشته ی آسمان
  • سلام
    خدا قوت ***وبلاقتون خیلی زیبا . تاثیر گذاره.
    یاعلی
    سلام

    متاسفانه گاهی زشت بودن این عمل و درک نمیکنیم

    ریختن ابرو ، بازی کردن با آبرو جواب داره
    پاسخ:
    بله..

    سلام علیکم مومن
    اگه خودمون رو به جای اون شخص بذاریم متوجه میشیم که دوست نداریم کسی این مشکل ما رو بدونه
    همون که برای خودمون می پسندیم برای دیگران هم بپسندیم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    احسنتم 
    سلام

    اومدیم یه سری بزنیم
    سلام خوشحالم هنوز می نویسید.با مطالبی یه روز هستم ممنون میشم سری بزنید
    سلام

    مدتیه حضور ندارید

    هر جا هستید موفق باشید

    یا علی
    پاسخ:
    سلا هستیمممممممممممممممممم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی