این المرتجی لازاله الجور و العدوان
برای آمدنت کدام سند تاریخ را باید واسطه کرد؟
دستهای بسته حیدر...
یا پهلوی شکسته مادر ....

آخرین مطالب

حجاب

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ

چند سال پیش یک روز مادرم گفت خیلی افتخار میکنم که حجابت این است رافتخار میکنم که همیشه در فکر کارهای دینی هستی و افتخار میکنم رفقایتان از خودتان بهترند.....انروز یک جوابی به مادرم دادم که این روزها عمیقا با گوشت و پوست و استخوان احساسش میکنم به مادرم گفتم من حجاب رفتاری ندارم و اگر انسان هم حجاب ظاهر داشته باشد هم رفتار انوقت است که باید به او افتخار کرد......اما چجور میشود کسی حجاب رفتاری بدست بیاورد چجور میتواند نفس خودش را کنترل کند و چجور میتواند به خودش بگوید نه.......اخدایا بحق همین روزی که شهادت امام حسن است و به حق همین روزی که قلب بنده ات شکست او را کمک کن 

  • گلبرگ مغرور

نظرات (۳)

از وبلاگم دیدن کنید
حجاب رفتاری تکمیل کننده حجاب ظاهری است ...
و حجاب ظاهری نشان دهنده حجاب رفتاری ..





سلام علیکم مومن
خیلی کم پست میذارید ها و کم پیدا هستید
ان شاالله که خیر است
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
هستیم گرچه کم ...
سلام
خوبید؟ اوضاع رو براه ؟
ببخشید خودم معرفی نمیکنم😞

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی